|
De Offtopic Thread #4 (pg. 266)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
weet iemand een goed programma om eenvoudig muziek in te klasseren op artiest, album, genre,...zonder dat er een player aan gelinkt zit? liefst iets explorer-achtigs maar dan enkel voor muziek eh...
Ik gebruik op dit ogenblik mediamonkey maar de player daarvan trekt op niks, dus ik zou graag gewoon weer winamp gebruiken, maar ik wil wel eenvoudig muziek kunnen opzoeken om die dan in de winamp playlist te zetten... |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
weet iemand een goed programma om eenvoudig muziek in te klasseren op artiest, album, genre,...zonder dat er een player aan gelinkt zit? liefst iets explorer-achtigs maar dan enkel voor muziek eh...
Ik gebruik op dit ogenblik mediamonkey maar de player daarvan trekt op niks, dus ik zou graag gewoon weer winamp gebruiken, maar ik wil wel eenvoudig muziek kunnen opzoeken om die dan in de winamp playlist te zetten... |
Met mediamonkey kunde toch Winamp als player gebruiken? Maar ik zoek eigelijk ook wel zoiets, maar dan vooral omdat Mediamonkey van tijd wat traag begint te gaan. Iets dat dus sneller werkt en/of minder geheugen verbruikt. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Met mediamonkey kunde toch Winamp als player gebruiken? Maar ik zoek eigelijk ook wel zoiets, maar dan vooral omdat Mediamonkey van tijd wat traag begint te gaan. Iets dat dus sneller werkt en/of minder geheugen verbruikt. |
Ah, hoe doede da dan? want ik heb da ier nog maar een week op mijne pc ofzo ze... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | CPNB introduceert ironieteken
AMSTERDAM - Nederland is een nieuw leesteken rijker: het ironieteken. Op verzoek van de Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB), de organisator van de Boekenweek, ontwikkelde grafisch bureau Underware het ironieteken. Het teken werd dinsdagavond ter gelegenheid van het Boekenbal geďntroduceerd. Volgens de CPNB is een dergelijk teken „vaak bepleit”. De club kondigde aan dat het voor iedereen vrij te downloaden is via internet |
Ik zal het eens gebruiken:
WAT EEN NUTTIG TEKEN  |
|
|
| Config |
| nice one :stongue: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | FAKES
As the Rush Comes (Sean Tyas hard kick rework) - what the , are you kidding me.. Why would anyone need a rework of this after Armin gave an amazing remix? |
:haha: :stongue:
staat letterlijk zo op Tyas zn website (net in music discussion gelezen) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Ah, hoe doede da dan? want ik heb da ier nog maar een week op mijne pc ofzo ze... |
extra -> opties -> speler -> en daar dan bij kies speler voor "winamp 2 of 5" kiezen. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
extra -> opties -> speler -> en daar dan bij kies speler voor "winamp 2 of 5" kiezen. |
ja khad et ondertussen ontdekt;) toch merci |
|
|
| Xilver |
Omdat er de laatste weken geen nieuwe offertes waren goedgekeurd bij ons op het werk, had ik nogal veel tijd om wat te experimenteren. Ik heb de Public Alpha van Flash 9 (Blaze) gedownload, waar de nieuwe versie van ActionScript inzit, versie 3.0. Deze is beschikbaar gemaakt voor developers om al wat te kunnen experimenteren en de taal te leren kennen alvorens die officieel uitkomt.
Anyway, een van de tofste functies in AS3 vind ik het feit dat je nu het geluidsspectrum van een geluidsfile kan inlezen, en met die data doen wat je wil. Nadat ik gelezen had dat Aphex Twin nogal eens regelmatig freaky dingen uithaalt met het frequentiespectrum in hun platen, dacht ik van eens een applicatieke te schrijven waarmee ik dat kan visualiseren.
Om het te kunnen zien, hebt ge wel de laatste nieuwe versie van Flash Player nodig (versie 9, vind je hier: http://www.adobe.com/products/flashplayer/)
Soit, check het hier: http://www.koncept-media.be/spectrum/
In het begin zie je gewoon een frequentiespectrum zoals van eender welke plaat, maar vanaf 4:30 komt het coole. Op 5:20 komt dan gewoon Aphex Twin zijne smoel tevoorschijn komen in dat spectrum.
EDIT: voor de mensen die geďnteresseerd zijn in de source-code, die staat hier: http://www.koncept-media.be/spectrum/Application.as |
|
|
|
|