|
De Offtopic Thread #4 (pg. 166)
|
View this Thread in Original format
| Transfusion |
| Me z'n alle plaatjes gaan shoppe in de soundstation en korting vragen (y) |
|
|
| Transfusion |
Net nieuwe printer gekocht die in staat is om m'n printable cd's te bedrukken, resultaat is echt waanzinnig. Na het printen ben ik er met een spray over geweest zodat alle cd's een 'glossy' look hebben. :eyespop:
Cd's klaar om gesprayed te worden

Resultaat:
Closeup (kleuren zijn wel niet helemaal goed)
Me = happy |
|
|
| Real |
| 't Is natuurlijk heel mooi, maar ik zou er zelf nooit aan beginnen. |
|
|
| Transfusion |
| Zoveel werk is dat helemaal niet ze, gewoon photoshop bestand maken waar ge dan basic info van dat nr moet aanpassen. Tesamen met het printen duurt dat een minuutje ofzo |
|
|
| eieregooie |
Een stift werkt ook :p
Hoe mooi je ze ook maakt, het zijn nou eenmaal geen originele CD'tjes :D |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Een stift werkt ook :p
Hoe mooi je ze ook maakt, het zijn nou eenmaal geen originele CD'tjes :D |
Tgoh, ik vind dit veel beter dan originele cd's. Deze kan je uniform en op maat maken. Al vaak cd's gekocht waar je amper iets deftig kon lezen op de cd. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Tgoh, ik vind dit veel beter dan originele cd's. Deze kan je uniform en op maat maken. Al vaak cd's gekocht waar je amper iets deftig kon lezen op de cd. |
Ochja, meningen verschillen he... voor mij heeft een origineel product gewoon een meerwaarde, en als het dat niet is maakt het me ook niks uit hoe het eruit ziet. Dus in dat geval gewoon een stift ;)
edit: trouwens, door die uniformiteit herken je schijfjes juist minder makkelijk, om de allemaal op elkaar lijken en zal je dus echt moeten lezen wat erop staat, terwijl je ze anders in 1 oogopslag aan hun verschijning al zou kunnen herkennen. Toch? |
|
|
| Xilver |
Ochja, meningen verschillen he... voor mij heeft een origineel product gewoon een meerwaarde, en als het dat niet is maakt het me ook niks uit hoe het eruit ziet. Dus in dat geval gewoon een stift ;) |
En wat dan met tracks gekocht op audiojelly of andere downloadstores? Da's toch origineel? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Xilver
En wat dan met tracks gekocht op audiojelly of andere downloadstores? Da's toch origineel? |
Ik had het over originele CD's, niet over originele MP3's. Mp3's hebben geen artwork, dus ook niks om je druk over te maken en gewoon stift erover :)
Illegale mp3's zijn sowieso uit den boze natuurlijk :p
Overigens vindt ik het persoonlijk nog steeds raar om losse mnp3'tjes te kopen. Dan liever wavjes. Maar goed, dan betaal ik liever weer een paar centjes meer voor een CD'tje.
Ik kan me voorstellen dat digitale bestanden voor de moderne digitale DJ wel bijzonder makkelijk zijn, maar ik draai vooralsnog liever met CD's, dus wellicht dat ik daarom liever CD's heb dan digitaal. |
|
|
| Zehra |
edit: trouwens, door die uniformiteit herken je schijfjes juist minder makkelijk, om de allemaal op elkaar lijken en zal je dus echt moeten lezen wat erop staat, terwijl je ze anders in 1 oogopslag aan hun verschijning al zou kunnen herkennen. Toch? |
allemaal verschillende kleurtjes; ziet er goed uit :) |
|
|
| domineesje |
die printerkes bestaan toch al een jaar of twee?
inderdaad knap werk :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by domineesje
inderdaad knap werk :) |
+1, ziet er wel mooi uit :) |
|
|
|
|