|
De Offtopic Thread #4 (pg. 244)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Hey guys, weet er iemand wat toffe, trendy, gezellige lounge bars zijn in Brussel? |
Lounge bars, hmmzz, aant spanjeplein hebde zo iets verder zon hype trendy keet (op den hoek van straat om na central te gaan) , van zen leven nog ni binne geweest thou.Of het echt lounge is geen idee..
Ga gewoon naar sint-goriks plein en kies een caféke uit zouk zeggen of een paar sharkerkes in de Spinhx (pittastraatje) ^^
ontopic: verdoemme in geraak ni int school met diee sneeuw, gene stoemen bus da rijdt :x |
|
|
| christina |
beste frednova
ik krijg hier vandaag een brief van ID&T met een single met daarop het sensation black anthem bijgevoegd.
nu begint die brief als volgt:
"Beste,
Je was vorig jaar getuige van de eerste Belgische editie die in februari doorging."
Ik was daar helemaal niet, want ik ga niet naar zo'n evenementen.
Hoe komt het nu dat ik zo'n dingen wél in mijn brievenbus krijg en die gratis release bijvoorbeeld niet? |
|
|
| Antony |
| op persoonlijke vragen gade me ne pm sneller antwoord krijgen |
|
|
| christina |
| ik wou het ook gewoon met iedereen delen:p |
|
|
| MikeVee |
| geef maar toe dat je verleden jaar op qlimax bent gaan langlaufen :disbelief |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Amai, er staan 7.000.000+ posts op TA :eyes: |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by christina
beste frednova
ik krijg hier vandaag een brief van ID&T met een single met daarop het sensation black anthem bijgevoegd.
nu begint die brief als volgt:
"Beste,
Je was vorig jaar getuige van de eerste Belgische editie die in februari doorging."
Ik was daar helemaal niet, want ik ga niet naar zo'n evenementen.
Hoe komt het nu dat ik zo'n dingen wél in mijn brievenbus krijg en die gratis release bijvoorbeeld niet? |
Beste Christina,
Dat is nu eenmaal de mailinglist van Qlimax vorig jaar en die heeft niets te maken met Release.
Indien u wenst toegevoegd te worden aan de Release mailinglist, stuur dan een mailtje naar info@id-t met uw verzoek.
Nog een prettige dag verder.
mvg,
Fred
:nervous: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Amai, er staan 7.000.000+ posts op TA :eyes: |
en dan is onze off topic 3 nog gewist ook... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FredNova
Beste Christina,
Dat is nu eenmaal de mailinglist van Qlimax vorig jaar en die heeft niets te maken met Release.
Indien u wenst toegevoegd te worden aan de Release mailinglist, stuur dan een mailtje naar info@id-t met uw verzoek.
Nog een prettige dag verder.
mvg,
Fred
:nervous: |
rofluifelkes : ))) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FredNova
Beste Christina,
Dat is nu eenmaal de mailinglist van Qlimax vorig jaar en die heeft niets te maken met Release.
Indien u wenst toegevoegd te worden aan de Release mailinglist, stuur dan een mailtje naar info@id-t met uw verzoek.
Nog een prettige dag verder.
mvg,
Fred
:nervous: |
maar hoe kom ik in een mailinglist van iets waar ik ni naartoe gegaan ben? en ik heb de eerste twee releasen aangekregen, en daarna geen meer, terwijl andere mensen er nog wel aankregen. tis gewoon maar een vraag zenne, ik wil u ni persoonlijk aanvallen. |
|
|
| Jasperovitsj |
Bottom line is:
Valt er nu gratis Release te krijgen of niet? :toothless |
|
|
| MikeVee |
| Ik ben wel naar Qlimax geweest, maar heb geen gratis singletje in de bus gezien (had wel een vipticket en daar werd men ID-kaart niet ingescand) :( |
|
|
|
|