|
De Offtopic Thread #4 (pg. 109)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Antony
meestal willek dan het nieuws uithoren, en daarna ist misschien een goei plaatje, en nog 1 en nog 1 .... |
Dermee ik Donna heb opstaan, is het ni de kutmuziek, dan is het wel Leen haar geleuter dat me om 6.15-6.20 (afhangende hoe wakker ik ben) uit men bed jaagt |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Dermee ik Donna heb opstaan, is het ni de kutmuziek, dan is het wel Leen haar geleuter dat me om 6.15-6.20 (afhangende hoe wakker ik ben) uit men bed jaagt |
stubru met peter vd veire :D
(das lachen) |
|
|
| Antony |
| ken er veel die hun gsm of wekker ver in da kamer leggen, zodat ze uit hun bed MOETEN om da vreselijk gepiep af te zetten. Wel een solide methode, ma iets te hard voor mij |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Antony
ken er veel die hun gsm of wekker ver in da kamer leggen, zodat ze uit hun bed MOETEN om da vreselijk gepiep af te zetten. Wel een solide methode, ma iets te hard voor mij |
Hehe, ja ik ben ook zo. Wekker staat + gsm staat 10 min later en ligt op bureau. Zo heb ik nog 10 minuutjes om te blijven sussen :)
Wekkerradio's haat ik wel enorm! Wakker worden door muziek haat ik! |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik ook.
Daarom heb ik ook een goeie investering gedaan.
Voor slechts 9.95€ krijgt ge een bakske met een rood display schermpje waar ge een door u VOLLEDIG vrijgekozen uur kunt op laten verschijnen, dat dan volautomatisch de veranderingen van de tijd detecteert en zelf de nodige aanpassingen doet.
Op een opnieuw volledig vrij door u gekozen tijdstip kan dit product lawaai maken, varierend van een pieptoon tot ZELFS EEN VRIJGEKOZEN RADIOSTATION! Door zijn artificiele intelligentie, die constant het ingestelde uur met de huidige tijd vergelijkt, staat ge nooit meer te laat op!
Super toch? |
nerd! |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Wakker worden door muziek haat ik! |
Wakker worden met plastic fantastic e :p |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Wakker worden met plastic fantastic e :p |
hehe, bespaar het mij! :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Zo heb ik nog 10 minuutjes om te blijven sussen :)
|
neeeee da maakt het nog pijnlijker om op te staan...
als mijn wekker gaat, moet ik er direct uit |
|
|
| Dark Apostle |
| Heb ook 15 minuten nodig om echt wakker te worden, als ik direct opsta ben ik vaak duizelig en verward. 30 Minuten is ideaal voor mij, maar op een werkendag vertaald dat zich naar 15 minuten minder slapen, zodus is het teruggeschroeft naar 15 minuten. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by domineesje
stubru met peter vd veire :D
|
Dat maakt de ochtendrit naar het werk toch een stuk aangenamer :cool:
Ironisch genoeg belandde er ooit een dossier van hem op mijn bureau, hehe. En ik moest het afwijzen :toothless |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Bertn
nerd! |
cafépraat! :rolleyes:
| quote: | | meestal willek dan het nieuws uithoren, en daarna ist misschien een goei plaatje, en nog 1 en nog 1 .... |
Goei plaatjes op de radio? Da's al lang geleden voor mij :nervous:
Ik zet die radio zo luid dat ik niet anders kan dan mij om te rollen, arm uit bed te steken en het stiller te zetten. Da's dan al een eerste begin van wakker worden. :p |
|
|
| Antony |
komaan, klassiekers van U2, Sting of Coldplay... typische radiomuziek.
Het is telkens wachten op R&B eigelijk, dan ben ik er als de bliksem uit :toothless |
|
|
|
|