return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 109)
View this Thread in Original format
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Antony
meestal willek dan het nieuws uithoren, en daarna ist misschien een goei plaatje, en nog 1 en nog 1 ....


Dermee ik Donna heb opstaan, is het ni de kutmuziek, dan is het wel Leen haar geleuter dat me om 6.15-6.20 (afhangende hoe wakker ik ben) uit men bed jaagt
domineesje
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Dermee ik Donna heb opstaan, is het ni de kutmuziek, dan is het wel Leen haar geleuter dat me om 6.15-6.20 (afhangende hoe wakker ik ben) uit men bed jaagt



stubru met peter vd veire :D

(das lachen)
Antony
ken er veel die hun gsm of wekker ver in da kamer leggen, zodat ze uit hun bed MOETEN om da vreselijk gepiep af te zetten. Wel een solide methode, ma iets te hard voor mij
mrcanon
quote:
Originally posted by Antony
ken er veel die hun gsm of wekker ver in da kamer leggen, zodat ze uit hun bed MOETEN om da vreselijk gepiep af te zetten. Wel een solide methode, ma iets te hard voor mij


Hehe, ja ik ben ook zo. Wekker staat + gsm staat 10 min later en ligt op bureau. Zo heb ik nog 10 minuutjes om te blijven sussen :)

Wekkerradio's haat ik wel enorm! Wakker worden door muziek haat ik!
Bertn
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik ook.
Daarom heb ik ook een goeie investering gedaan.

Voor slechts 9.95€ krijgt ge een bakske met een rood display schermpje waar ge een door u VOLLEDIG vrijgekozen uur kunt op laten verschijnen, dat dan volautomatisch de veranderingen van de tijd detecteert en zelf de nodige aanpassingen doet.
Op een opnieuw volledig vrij door u gekozen tijdstip kan dit product lawaai maken, varierend van een pieptoon tot ZELFS EEN VRIJGEKOZEN RADIOSTATION! Door zijn artificiele intelligentie, die constant het ingestelde uur met de huidige tijd vergelijkt, staat ge nooit meer te laat op!
Super toch?



nerd!
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by mrcanon
Wakker worden door muziek haat ik!

Wakker worden met plastic fantastic e :p
mrcanon
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Wakker worden met plastic fantastic e :p


hehe, bespaar het mij! :p
christina
quote:
Originally posted by mrcanon
Zo heb ik nog 10 minuutjes om te blijven sussen :)


neeeee da maakt het nog pijnlijker om op te staan...
als mijn wekker gaat, moet ik er direct uit
Dark Apostle
Heb ook 15 minuten nodig om echt wakker te worden, als ik direct opsta ben ik vaak duizelig en verward. 30 Minuten is ideaal voor mij, maar op een werkendag vertaald dat zich naar 15 minuten minder slapen, zodus is het teruggeschroeft naar 15 minuten.
TOR
quote:
Originally posted by domineesje
stubru met peter vd veire :D


Dat maakt de ochtendrit naar het werk toch een stuk aangenamer :cool:

Ironisch genoeg belandde er ooit een dossier van hem op mijn bureau, hehe. En ik moest het afwijzen :toothless

Tiger777
quote:
Originally posted by Bertn
nerd!

cafépraat! :rolleyes:

quote:
meestal willek dan het nieuws uithoren, en daarna ist misschien een goei plaatje, en nog 1 en nog 1 ....

Goei plaatjes op de radio? Da's al lang geleden voor mij :nervous:
Ik zet die radio zo luid dat ik niet anders kan dan mij om te rollen, arm uit bed te steken en het stiller te zetten. Da's dan al een eerste begin van wakker worden. :p
Antony
komaan, klassiekers van U2, Sting of Coldplay... typische radiomuziek.

Het is telkens wachten op R&B eigelijk, dan ben ik er als de bliksem uit :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement