|
De Offtopic Thread #4 (pg. 228)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Config
kan zijn dat het al gezegd is, maar zie net dat Antwerp is Burning terugkomt in 2007 :) |
Is er dan nieuwe info bekend, of gaat het gewoon om de ondertussen bekende slogan "Antwerp Is Still Burning"? |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Is er dan nieuwe info bekend, of gaat het gewoon om de ondertussen bekende slogan "Antwerp Is Still Burning"? |
gewoon 'Antwerp is Burning'
Festivalterrein - Antwerpen , is alles wat ik zie staan, het staat vermeld bij de events van ID&T dit jaar: http://www.id-t.be/be/eventkalender.php |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Config
gewoon 'Antwerp is Burning'
Festivalterrein - Antwerpen , is alles wat ik zie staan, het staat vermeld bij de events van ID&T dit jaar: http://www.id-t.be/be/eventkalender.php |
Volgens mij heeft dat er al altijd gestaan sinds ID&T Belgie er is.. Maarja laat ons hopen dat het dit jaar dan ook effectief nog eens doorgaat.. :) |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Maarja laat ons hopen dat het dit jaar dan ook effectief nog eens doorgaat.. :) |
+1
en dan liefst volgens het gekende concept. Een vlammetje hier en daar is fun, zolang de muziek niet verzuipt in de show. |
|
|
|
|