|
De Offtopic Thread #4 (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Xilver
Tuurlijk wel, maar dit is hier echt 'n chattopic tussen jullie 3 aan 't worden. |
Ik heb vannacht 6 mensen hier geteld die actief waren... |
|
|
| Xilver |
| Ik denk enkel maar aan jullie hoor. Je kan maar om de minuut posten, toch veel gemakkelijker van te MSN'en :p |
|
|
| eieregooie |
:D
Maar toch is het anders... Hier is het publiekelijk en kunnen mesnen inhaken, zoals gister ook gebeurd is :) |
|
|
| Xilver |
Ach laat me nu toch ook eens de cynische zak uithangen :D
(oh wait, da ben ik al :p ) |
|
|
| Tiger777 |
| ik moet zilvermans gelijk geven |
|
|
| eieregooie |
| Wat, dattie een cynische zak is? :toothless |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wat, dattie een cynische zak is? :toothless |
Ja dat probably :D (ook)
Ma tbh, vind het Msn gehalte hier toch ook een beetje te hoog; dat ge hier zever en nonsens verkondigt, ok, daarvoor hebben we de offtopicthread; maar om echt om de minuut iets te posten hier... :o |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ach laat me nu toch ook eens de cynische zak uithangen :D
(oh wait, da ben ik al :p ) |
Drinkt Whiskey, dan wordt je smoother, heb mijn steentje ook bijgedragen hier, het was echt gezellig hier :p
Maar zoiets moet idd ni continu gebeuren, maar af en toe ferm scheef gaan en dan nog in het off-topic forum, wrom niet.
Nutteloze topics beginnen bij opendoen en die volspammen is natuurlijk een andere zaak, maar dat is ni gebeurt. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Nyah
:o |
Ach ja, als je alles uit proporties trekt kan je overal wel een punt van maken :p
En dat wijzende vingertje geef je maar aan je moeder ofzo... Dat je je mening geeft, prima :) Maar ga niet de lerares uithangen aub :D |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Nyah
Ja dat probably :D (ook)
Ma tbh, vind het Msn gehalte hier toch ook een beetje te hoog; dat ge hier zever en nonsens verkondigt, ok, daarvoor hebben we de offtopicthread; maar om echt om de minuut iets te posten hier... :o |
er is niet om de minuut iets gepost .. en wtf.. als je probs heb met een
OFF-TOPIC thread, hoe kleinzerig zijt ge dan niet.. de naam is off-topic dus mag et gaan over wat het dan ook maar wil dacht ik?? En als het je niet aanstaat, dan kan je er nog altijd voor kiezen gewoon die topic te skippen
kbegrijp niet wat et probleem is.. daar diende die off-topic thread toch voor dacht ik? |
|
|
| eieregooie |
| Sja, dat het sommigen niet bevalt kan ik prima begrijpen hoor. Maar zolang de regels het toestaan, en mensen er plezier aan beleven, kan je het ze toch niet kwalijk nemen? |
|
|
|
|