|
De Offtopic Thread #4 (pg. 174)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
Oh en ik die dacht dat die kneus in uw avater gijzelf waart :stongue:
Oops :toothless |
|
|
| FredNova |
Als het een troost kan zijn Real en Push... ik kreeg net hetzelfde verhaal + hij probeerde mij zelfs 2 platen te verkopen (o.a. die Cloud69) ...
Toen ik zei dat ik die al had (tussen een klein 3000 andere platen) zei hij dat ik dan wel een bekende dj was *ROFLMAO* Jaja, size does matter :nervous: |
|
|
| Push2005 |
Haha :haha:
Ja, hij vroeg ook of ik niemand kende die die wou kopen :p
Hopelijk komt hij ook naar de mega dance & dj beurs :D |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Push2005
Hopelijk komt hij ook naar de mega dance & dj beurs :D |
We geven die gewoon zijn eigen stand! Waar hij kan draaien en die 2 platen kan verkopen! Dat zou pas volk trekken!
edit: hmmmm, misschien is die beurs wat 'te underground'... |
|
|
| Transfusion |
| Iemand die toevallig goede dj-gear winkels kent in duitsland buiten deejayladen? |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Oh en ik die dacht dat die kneus in uw avater gijzelf waart :stongue:
Oops :toothless |
hij trekter precies ook een beetje op vinnek...
:p |
|
|
| Tiger777 |
dood door omgekeerde ophanging was beter geweest :whip:
Maar allé, 't is het resultaat da telt zeker :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Antony
hij trekter precies ook een beetje op vinnek...
|
Das echt he :p |
|
|
| Antony |
| dermee dattem al terug zen normale heeft gezet, hoe voelde het n'beetje :p |
|
|
| diddi |
| Weet er iemand waar ik goedkoop GSM onderdelen kan krijgen. Ik zoek nl. een NOKIA BLD-3 batterij. Ik heb al eens gehoord bij BelCompany en daar kosten ze tegen de 46 € :eek: (wat ik een beetje duur vind :) :p ) |
|
|
|
|