|
De Offtopic Thread #4 (pg. 209)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Ik zou op het einde snoeiharde jump draaien om hem te pesten. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Real
Ik zou op het einde snoeiharde jump draaien om hem te pesten. |
Good idea:toothless
Ik ga al men furax platen al beginnen warm draaien:whip: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
'k Hebt ook gezien, lekker. :)
Ik ben Everlast trouwens, voor de onwetenden onder ons. |
Gast joenge, kies is ene naam en blijf derbij he. Achterlijken tijp. |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Amai, krijg hier net een mail van LazerHotHits...
ziet er naar uit dat we een Beta-zaterdag krijgen elke eerste week van de maand:D
line-up:
19-20u: Transfusion
20-21u: Everlast
21-22u: LPG
22-23u: Vega
Dus elke eerste zaterdag van de maand vanaf januari intjoenen zou'k zo zeggen:D |
Ziedisaan, ik mag de avond openen. Doet me denken aan the saturday night warmup with jugde jules =) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TOR
Op basis van de vraag of die ontoerekeningsvatbaarheid zich door eigen toedoen heeft gesteld of door externe omstandigheden.
In het geval van de doodrijder vind ik moord misschien iets te ver gaan, maar geheel onopzettelijk is het niet, aangezien de verantwoordelijkheid onrechtstreeks bij hemzelf ligt. Bij de term 'onopzettelijk' denk je automatisch aan een volledige afwending van de verantwoordelijkheid, wat ik in de situatie van de doodrijder ongeoorloofd zou vinden. Ik wou de aandacht even vestigen op die belangrijke nuance. |
Ik vind opzettelijkheid iets anders dan verantwoordelijkheid. Je kan verantwoordelijk voor iets zijn, zonder dat er opzet aan te pas komt.
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Amai, krijg hier net een mail van LazerHotHits...
ziet er naar uit dat we een Beta-zaterdag krijgen elke eerste week van de maand:D
line-up:
19-20u: Transfusion
20-21u: Everlast
21-22u: LPG
22-23u: Vega
Dus elke eerste zaterdag van de maand vanaf januari intjoenen zou'k zo zeggen:D |
Hee, ik heb nog geen mail gehad :( |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hee, ik heb nog geen mail gehad :( |
Das omda ze u ni graag hebbe :p |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hee, ik heb nog geen mail gehad :( |
Je staat er nochthans 2wekelijks tussen hoor :-) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hee, ik heb nog geen mail gehad :( |
Kijk je junk mail eens na, bij mij was die ook daar toegekomen:) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
Gast joenge, kies is ene naam en blijf derbij he. Achterlijken tijp. |
Jamaar daar zat al ne DJ Reality. :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
Jamaar daar zat al ne DJ Reality. :D |
How about DJ Zocalo? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Ik zou op het einde snoeiharde jump draaien om hem te pesten. |
JUllie kennen echt mijn dj-verleden niet hé :toothless |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
JUllie kennen echt mijn dj-verleden niet hé :toothless |
Is da positief?:p |
|
|
|
|