|
De Offtopic Thread #4 (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| ConFig, waarom post gij op ALLES een antwoord? Ge begint van die X-Tune kuren te krijge :rolleyes: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by mellow_head
ConFig, waarom post gij op ALLES een antwoord? Ge begint van die X-Tune kuren te krijge :rolleyes: |
zijt ge daar weeral? kheb vandaag nog verre nie gemoved.. en gisteren ook ni.. :o :o |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by mellow_head
ConFig, waarom post gij op ALLES een antwoord? Ge begint van die X-Tune kuren te krijge :rolleyes: |
meloen hoofd heeft weer eens gesproken :rolleyes: Kstel anders voor da gij gewoon niet meer post... :D |
|
|
| ConFig |
| laatste dagen bijna niets gepost hier, dus weet eigenlijk niet waarover je bezig bent :o |
|
|
| Tiger777 |
^^
| quote: | | lle opbrengsten van de single gaan dan ook naar goede doelen als Stop Aids Now en Mybody. |
Doet me denken aan SOS Sahel :toothless |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Tiger777
^^
Doet me denken aan SOS Sahel :toothless |
te downloaden via msn ? :D
komt da ni uit op vinyl ? :D |
|
|
| Push2005 |
Toch wel hoor :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
En rapper dan je denkt :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Real |
Ik snap niet wat daar mis mee is? :conf: |
|
|
| MikeVee |
| "Dj Tiësto heeft zondag zijn nieuwe single voor het eerst ten gehore gebracht." |
|
|
| Real |
| Oh bummer. Ik heb al veel ergere dingen in HLN gelezen. ;) |
|
|
| mellow_head |
De nieuwe single van Tiësto, die 'Dance4Life-anthem' heet, is met ingang van maandag te downloaden via MSN. Het doel van de single is om wereldwijd zo veel mogelijk jongeren te betrekken in het gevecht tegen aids.
*yawn* |
|
|
|
|