|
De Offtopic Thread #4 (pg. 87)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Normaal moet ge _altijd_ kunnen stoppen als het voertuig voor u remt, hoe bruusk en onverwacht dat ook is.
Dacht ik toch. :) |
Dacht ik ook...
Als er bvb een kat (of een hert of whatever :p) de straat oversteekt; en gij trapt uw remmen zo hard in als je maar kan om dat beest niet te overrijden, en er rijdt iemand op je in is de ander 100% in fout :) |
|
|
| Bertn |
| moest ik geen zon luie zak zijn, had ik dat boekje met het verkeersreglement er al bijgehaald:toothless |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dacht ik ook...
|
+1 |
|
|
| domineesje |
| vooral een hert luc :p |
|
|
| Bertn |
omdat ik toch altijd gelijk wil halen, heb ik het ff opgezocht:p
Artikel 10, titel 2 van de verkeerswet:
10.2. Geen enkele bestuurder mag de normale gang van andere bestuurders hinderen door abnormaal traag te rijden wanneer daar geen geldige reden toe is, of door plots te remmen wanneer dit niet om veiligheidsredenen vereist is.
De bestuurder die de snelheid van zijn voertuig aanzienlijk wil verminderen, moet dit voornemen kenbaar maken door middel van de stoplichten wanneer het voertuig ervan voorzien is of, zoniet en indien mogelijk, door een teken met de arm.
| Phortastic |
| Damn da wist ik ni. Nuja als ge geluk hebt weet dieje wat in u gat zit da ook ni :toothless |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
De bestuurder die de snelheid van zijn voertuig aanzienlijk wil verminderen, moet dit voornemen kenbaar maken door middel van de stoplichten wanneer het voertuig ervan voorzien is of, zoniet en indien mogelijk, door een teken met de arm. |
Ik smijt altijd een reeks kraaiepoten op de weg... |
|
|
| domineesje |
| dus plots remmen is geen reden en ben je in fout.... |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik smijt altijd een reeks kraaiepoten op de weg... |
haha, das zoals in die oude suske en wiske strips. in elke strip werd wel met een kilo kraaiepoten gegooid:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Bertn
wat doe je dan als je 160 rijdt en 100m voor je wordt iemand geflitst? je remmen toegooien en ervoor zorgen dat iemand bijna in uw gat rijdt? |
Nee, gewoon weten waar de flitsers zijn, in NL is dat allemaal prima geregeld :D
| quote: | Originally posted by Tiger777
Als ik 's morgens naar gent rij, is er bena geen kat op het 3e, soms eens een audi of mercedes, maar die sjeezen even snel als ik... En zij pikken de boetes op voor mij :D (allé ja, zo denk ik toch: Ik zie een audi of mercedes, ik zet er mij achter op een 200 meter afstand en ik volg'em.) |
Zolang je niet als een kip zonder kop mijn rijgedrag gaat kopieren vinnik alles best. Trijntje rijden op de linkerbaan is heerlijk. Mits genoeg afstand en de kop weleens gewisseld wordt :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nee, gewoon weten waar de flitsers zijn, in NL is dat allemaal prima geregeld :D
|
jah niet moeilijk als je een RDS radio hebt dan verschijnt er het er zo op :) |
|
|
| Dark Apostle |
In principe zijn het jullie zaken niet, maar ik moet het ff van mijn lever hebben en heb geen zin om er een hele blog int engels voor uit te vinden (dat in principe de hele wereld kan lezen, dus eigenlijk is het op dit forum zetten iets intiemer) + als ge me uitlacht, ik zie het toch niet en voor mijn imago moet ik het ook al ni laten
Tis 1.57, heb net met mijn voormalig ex gebeld en we hebben besloten om terug opnieuw te proberen, maar er is (veel) werk aan de winkel en ik heb eerlijk gezegd schrik, maar momenteel voel ik dat ik dit moet doen...
Ik ben is curieus.
Goeie nacht iedereen. |
|
|
|
|