|
De Offtopic Thread #4 (pg. 315)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Daar lig ik nu niet bepaald wakker van. Lange is een nóg groter raadsel op dat vlak. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Rhand
Deadmau5 wordt toch als deadmaus uitgesproken hé? Derjust diene Tiesto hem als Deadmau five horen uitspreken :rolleyes: |
Waar jij je druk om maakt :wtf: |
|
|
| Config |
hehe, twas me ook al opgevallen, tis dus inderdaad deadmaus :p
nuja, zo erg ist nu ook weer niet. kheb ooit een topic gelezen waar deadmau5 zelf zei dat ie het best nog plezant vond dat er daar werkelijk discussies over worden gehouden :p |
|
|
| Config |
kut Dance-tunes weeral.. :whip:
Was nog op zoek naar een digitale versie van Guy Gerber - Stoppage Time.. ik vind die track op Dance-Tunes dus ik download hem: blijkt de track gewoon een vinyl rip te zijn die naar het einde toe gewoon zelfs nog vol distortion zit..
Ook een propere zaak daar.. |
|
|
| CygnusX |
| Wat is een goede site om online foto's te laten ontwikkelen? Bij voorkeur eentje waar met PayPal betaald kan worden. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Wat is een goede site om online foto's te laten ontwikkelen? Bij voorkeur eentje waar met PayPal betaald kan worden. |
Een vriend van mij is daar semi-professioneel mee bezig, en hij zweert bij www.foto.com. Kheb er zelf geen ervaring mee. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by BZRK
Een vriend van mij is daar semi-professioneel mee bezig, en hij zweert bij www.foto.com. Kheb er zelf geen ervaring mee. |
Merci voor de tip, ik heb net een eerste bestelling geplaatst. Nu afwachten :) |
|
|
| Transfusion |
| Met foto.com niks als goede ervaringen, foto's worden zeer snel geleverd. |
|
|
| vanoete |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Wat is een goede site om online foto's te laten ontwikkelen? Bij voorkeur eentje waar met PayPal betaald kan worden. |
stap gewoon een kruidvat binnen :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by vanoete
stap gewoon een kruidvat binnen :p |
Daar ben ik te lui voor :p |
|
|
| _Jedi |
Ik moet es een filmscript schrijven voor Adam Sandler:
'My 50 Wrong Or Cancelled Dates'
Zijn ze niet compleet fout (tja alst niet klikt, geen aantrekkingskracht, zij wilt wit en ik wil zwart, zij gaat liever met de trein en ik met de auto, ...) ze willen nen date maar tkomt er nooit van... of erger.. ze zeggen den date 5 minuten voor afspraaktijd den date af ... :whip:
Een sjans dat er nog goeie Trance, autosport & Star Wars is :clown: |
|
|
| vanoete |
| quote: | Originally posted by Push2005
Waar jij je druk om maakt |
maar best wel grappig, Tiesto de n00b :D |
|
|
|
|