|
De Offtopic Thread #4 (pg. 262)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Amai, mijn populairiteit heeft blijkbaar weer ongekende hoogten bereikt :eyes: |
Hoezo ? :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
komende woensdag worden alle hosts en minstens 40 DJ's bekend gemaakt die op Tomorrowland zullen spelen (Bron: www.id-t.be).
ik ben er alvast benieuwd naar :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Amai, mijn populairiteit heeft blijkbaar weer ongekende hoogten bereikt :eyes: |
stoefer |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Eagle`
stoefer |
wow, een perfect leesbare en verstaanbare post van Eagle! Keep up the good work, na verloop van tijd leer je ook nog hoe je volzinnen in het nederlands schrijft!:p |
|
|
| Den Backer |
| Wie was die taaladviseur nu? Al uitgekomen? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Wie was die taaladviseur nu? Al uitgekomen? |
Als het Eagle zou zijn, zou hij in elk geval een award verdienen. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Real
Als het Eagle zou zijn, zou hij in elk geval een award verdienen. |
dubbelaccounts is veu janetten
joe : )))) |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
in de buurt van metrostation Sint-Katelijne zijn er wel wat leuke cafés
of aan La Brouckere is er een english pub waar het wel chique is, maar slecht voor de portemonnee |
Merci man :) Nog wat leuke cafe'kes waar ge ne gansen namiddag gezellig kunt zitten? |
|
|
| Dj LPG |
| Heeft iemand hier ervaring met een Yamaha DX7? valt daar wat mee te doen zowel op het keyboard zelf als op PC? |
|
|
| TOR |
Nog mensen naar de kust getrokken vandaag?
Het was (afgezien van enkele vervelende files onderweg) een heerlijke namiddag. :cool: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by TOR
Nog mensen naar de kust getrokken vandaag?
Het was (afgezien van enkele vervelende files onderweg) een heerlijke namiddag. :cool: |
Mijn zus & are vent nr Oostende. Oukes ook ergens aan zee...
En ik thuis het kot vr mij alleen... Stereo vollen tuub m.a.w.!:D |
|
|
| Eagle` |
| Weet iemand welk lieke fungeert in de eristoff reclam ? |
|
|
|
|