|
De Offtopic Thread #4 (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
^Ik was van plan een smx-2 te kopen in september :clown:
Normaal is die wel pakken beter dan de 1; over de 1 zijn de meningen verdeeld precies :nervous: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Push2005
^Ik was van plan een smx-2 te kopen in september :clown:
Normaal is die wel pakken beter dan de 1; over de 1 zijn de meningen verdeeld precies :nervous: |
Kzen soms aant twijfelen van hem weg te doen. Kzou eigenlijk wel eens willen weten hoeveel ik er nog van zou krijgen... en dan een nieuw paneel kopen natuurlijk! :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by diddi
Kzen soms aant twijfelen van hem weg te doen. Kzou eigenlijk wel eens willen weten hoeveel ik er nog van zou krijgen... en dan een nieuw paneel kopen natuurlijk! :D |
Maar die nieuwen is een 19" paneel; DJM formaat. Ziet er wel geil uit :p |
|
|
| BeLjes_Addict |
| Chatten doeje op MSN !!! :mad: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by BeLjes_Addict
Chatten doeje op MSN !!! :mad: |
bakkes TOE ! :stongue:
| quote: | Originally posted by Push2005
Maar die nieuwen is een 19" paneel; DJM formaat. Ziet er wel geil uit |
idd... meterkes per channel :eyes:
Hebt het al eens getest. Zijn effectjes in orde?
Kwil echt een nieuw paneel... ma tkost zo veel hè! |
|
|
| Loraine |
Als ik eindelijk m'n CDJs zal hebben staan hier, dan gaan ze mooi op een soortgelijk kitcherig kastje :toothless
 |
|
|
| domineesje |
nu we over dit hebben
hoe gaat het met u recorden Diddi ? |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by domineesje
nu we over dit hebben
hoe gaat het met u recorden Diddi ? |
Slecht :mad:
Ik kan geen 2 uur gerust gelaten worden... :whip: . Kmoest nog alles aansluiten gisteren en callibreren met CoolEdit, maar dat is nu gedaan. Gaat wel een lekker mixje worden. :crazy: :D |
|
|
| domineesje |
| kzijn benieuwd :) |
|
|
| diddi |
| Ni té veel verwachten, kben nog steeds een amateur... ;) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Loraine
Als ik eindelijk m'n CDJs zal hebben staan hier, dan gaan ze mooi op een soortgelijk kitcherig kastje :toothless
|
Holy , dat moet zowat het lelijkste kastje zijn dat ik ooit gezien heb :eyes: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Xilver
Holy , dat moet zowat het lelijkste kastje zijn dat ik ooit gezien heb :eyes: |
dat heeft zijn charmes, vooral als ge in een hoeveke woont, of groot wit villa) |
|
|
|
|