|
De Offtopic Thread #4 (pg. 237)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| ow thanks , khad men post al weer gedelete , khad erover gekeken dat het op DI.fm was , thanks anyway :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Eerste uur was saai... Nu zijn het Planisphere tracks :D |
sluit ik mij bij aan ;)
nu is't beter :D
ge zijt het toevallig toch nie aan't recorden luc? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Voor degene die geïnteresseerd zijn in de set van Airwave gisteren, hij staat hier online. Eerste uur vond ik niet zo speciaal, maar het tweede uur was subliem :crazy: :happy2: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
sluit ik mij bij aan ;)
nu is't beter :D
ge zijt het toevallig toch nie aan't recorden luc? |
agree met jou post op d4m.
Als je sommige request ziet Steur EN Menno de Jong. No offence, ma die mannen zitten ffs bij hetzelfde label, ge kunt alvast veel diversiteit verwachten qua sound in hun sets ..
Over Tyas begin ik zelf niet .. Armin dan, hij is al die jaren al slappen drap op mainstage. Waarom de origanisatie altijd blijft volharden, is me een raadel (kant ergens wel begrijpen ma toch) in die main stage plaatsing terwijl het eerste verdiep, d'office 10 keer beter is voor de sfeer (zowel publiek als hijzelf) en zen set ook (zal ie waarschijnlijk geen ganse tijd generic tec-trancers draaien om de eerste rijje van de main toch iets of wat in beweging te krijgen).
Lawrence vind ik dan weer leuke naam, maar ook al helemaal niets voor main. Prog-trance genre propulsion records en psy-influenced platen gaan verre van in goede aarde vallen op een main stage naar mijn gevoel. Net als een fleming, zet die 2 mannen gewoon in een klein zaaltje en ze breken garanti het kot af, ma main I doubt it. |
|
|
| TOR |
| Tjah, zelfs M.I.K.E. kon de main hall niet op zijn kop zetten vorig jaar. Dat kan alleen Tiësto in België, denk ik. Ik zie geen risico in het boeken van een J00F of Christopher Lawrence, eerder een positieve keuze. Het volk zal wel blijven hangen en wie weet wordt een enkeling overtuigd van hun kwaliteit. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by TOR
Tjah, zelfs M.I.K.E. kon de main hall niet op zijn kop zetten vorig jaar. Dat kan alleen Tiësto in België, denk ik. Ik zie geen risico in het boeken van een J00F of Christopher Lawrence, eerder een positieve keuze. Het volk zal wel blijven hangen en wie weet wordt een enkeling overtuigd van hun kwaliteit. |
mja je hebt wel gelijk ze er moet iemand op de main staan ;) Ma dan denk ik dat een PvD (als grote naam) er toch een betere avond van kan maken dan Armin op al die illusions samen |
|
|
| Bertn |
| lawrence heeft eens op AIB gedraaid. geen kat die bewoog, helaas:-) (nu, zijn set was wel wat monotoon ook). |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Bertn
lawrence heeft eens op AIB gedraaid. geen kat die bewoog, helaas:-)(nu, zijn set was wel wat monotoon ook). |
feit, hoewel ik me er ni vel meer van herriner thou. Monotoon toen, goe mogelijk, maar zen sets nu vind ik anders heel aangenaam |
|
|
| Push2005 |
Pff, PvD... 2 jaar geleden zou ik nog ja gezegd hebben maar hij speelt teveel cheesy ASOT-stuff nu. Tiësto kan het, maar die zullen ze sowieso niet meer boeken. Ze zouden Ferry Corsten eventueel nog eens een kans moeten geven op mainstage :).
Als aanvullende dj's zou ik voor Jon O Bir en Progression gaan, of, als het wat harder en platter mag Rank 1.
Aan Dj's die duister en ontoegankelijk draaien heeft illusion duidelijk geen behoefte. Mike was daar een duidelijk voorbeeld van. |
|
|
| Xilver |
PvD zou mooi zijn op de main ja.
En waarom eens geen Cosmic Gate ofzo? Dat gaat het typische Illusionvolk meer appreciëren dan 'n Menno of Jonas. Maar die twee dan wel in 'n kleine zaal :)
MIKE vs Armin in de kleine zaal toen, was vollenbak feest. Dat mag anders ook wel :) |
|
|
|
|