|
De Offtopic Thread #4 (pg. 88)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nee, gewoon weten waar de flitsers zijn, in NL is dat allemaal prima geregeld :D |
Precies...tussen flitspalen door kan je toch meestal aardig doorrijden...zeker 's nachts :D
Vannacht weer geen kip op de A44, dan hou ik het echt niet op 120. Gaspendaal zit er niet voor niets :o |
|
|
| Tiger777 |
De algemene regel is: Als der iemand in u gat rijdt, is hij altijd in fout.
Neem nu dat er flitsers 400m verderstaan en ge, dan zegt ge da ge iets op de baan zag liggen en alles is opgelost. Besides, als zij genoeg afstand van u houden, is plots 40km afremmen geen ramp zenne, geeft tijd genoeg om ook te remmen.
Als er zo een of andere kaalgeschoren nozem tegen men bumper plakt, rem ik soms nekeer (zacht :D)op menne motor... dan ziede ze plots afstand houden zenne! |
|
|
| Antony |
| nu nogaltijd over het verkeer bezig.... :conf: |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
In principe zijn het jullie zaken niet, maar ik moet het ff van mijn lever hebben en heb geen zin om er een hele blog int engels voor uit te vinden (dat in principe de hele wereld kan lezen, dus eigenlijk is het op dit forum zetten iets intiemer) + als ge me uitlacht, ik zie het toch niet en voor mijn imago moet ik het ook al ni laten
Tis 1.57, heb net met mijn voormalig ex gebeld en we hebben besloten om terug opnieuw te proberen, maar er is (veel) werk aan de winkel en ik heb eerlijk gezegd schrik, maar momenteel voel ik dat ik dit moet doen...
Ik ben is curieus.
Goeie nacht iedereen. |
LOL, wat een klassieke emo post :nervous: hebde gij MySpace? :crazy: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Tiger777
De algemene regel is: Als der iemand in u gat rijdt, is hij altijd in fout. |
DAs de regel da ze in het verzekeringswezen hanteren. Daartegen staat natuurlijk het verkeersreglement. Alles draait om het bewijzen van uw standpunt natuurlijk.
Wat ik ook verschikkelijk irretant vindt is het filerijden. En dan komen ze van rechts (of links) daar ff tussen zetten, om dan alle rijbanen te blokkeren omda meneer moet oversteken.
En dan die hun voorrang van rechts nemen, en int midden van de baan blijven staan omdat er voor hun ook van recht komen... :whip: |
|
|
| Aurélie |
| Tiësto komt straks langs bij zomer 2006 :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Tiger777
dan zegt ge da ge iets op de baan zag liggen |
In Belgie niet heel vreemd overigens :p |
|
|
| dj Elof |
Ik verkoop wat vinyl... waar kan ik hier best wat reclame voor maken op T.A? :p
Er staat best wat trance tussen! (en de meeste in onbespeelde 'mint' of nauwelijks gespeelde staat)
www.djelof.be/vinyl
Ik vul bijna dagelijks aan met nieuwe vinyls. |
|
|
| Transfusion |
Vraagje,
Ik ga binnenkort eens mijn eerste cd's beginnen branden met full length tracks erop bedoeld om te mixen ffcourse.
Het id is om zoveel mogelijk tracks op 1 cd te branden en van die cd dan gewoon een duplicaat te maken.
Hoe zorgen jullie voor orde? Alle info op de cd schrijven lijkt mij geen goed plan met mijn handschrift... ik was al wel aan het denken aan printable cd's. Of misschien gewoon een papiertje in de cd-wallet steken?
Hoe doen jullie het? |
|
|
| Bertn |
| op de beschreven kant van uw cd schrijven natuurlijk. |
|
|
|
|