|
De Offtopic Thread #4 (pg. 122)
|
View this Thread in Original format
| Config |
Wk-topic is weg, der was al weer gebleit genoeg :o
khoop dat jullie nu content zijn :) |
|
|
| Xilver |
| You don't just delete your way into Mordor. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Config
Wk-topic is weg, der was al weer gebleit genoeg :o
khoop dat jullie nu content zijn :) |
Zeg, 'k ben nu wel een post kwijt he :whip: |
|
|
| MikeVee |
Waarom delete iedereen tegenwoordig zen thread?  |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Xilver
You don't just delete your way into Mordor. |
oh jawel, dat gaat heel gemakkelijk zelfs..
Als er mensen zijn die probs hebben met die Thread doe ik die gewoon weg. Ik maakte de topic for forum's sake, maar als er een deel dan niet mee akkoord gaat, dan doe ik die gewoon terug weg ze, daar heb ik geen probleem mee. #care |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Waarom delete iedereen tegenwoordig zen thread? |
OT#3 rings a bell ? :stongue: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Push2005
OT#3 rings a bell ? :stongue: |
:D Dat paste gewoon bij de situatie, sindsdien doet iedereen het als er wat teveel gezever in is :( . |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Push2005
OT#3 rings a bell ? :stongue: |
ik had die thread liever bewaard zien gebleven :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
ik had die thread liever bewaard zien gebleven :( |
+1, die bevatte enkel memorabele forum momenten :( |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by domineesje
Zeg, 'k ben nu wel een post kwijt he :whip: |
bij deze hebt ge em toch terug? ;)
| quote: | Originally posted by MikeVee
Waarom delete iedereen tegenwoordig zen thread? |
euhm, oe zit dat nu? eerst komt ge bleiten dat ik een thread maak en dat ik geen reden heb om enen te maken.. Dan delete ik em speciaal voor u en nog wa andere klagers.. en nu komt gij vragen waarom ik em wegdeed? :crazy: :crazy: |
|
|
| anke |
| quote: | Originally posted by djcresto
post een pic met je linkerpink in je rechteroor, één borst ontbloot een paarse centuur en oranje sokken. |
:haha: :haha: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by anke
:haha: :haha: |
nie lachen, DOEN !!! :whip: |
|
|
|
|