|
De Offtopic Thread #4 (pg. 253)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| It's funny 'cause it's true |
|
|
| Eagle` |
zeg pekkes zwegt is
joe : )) |
|
|
| Zehra |
| tis precies weer 'White Sensation' binnekort :stongue: |
|
|
| Real |
| Wordt dat na drie jaar nog altijd gezegd? :nervous: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Wordt dat na drie jaar nog altijd gezegd? :nervous: |
Over 3 jaar praat Eagle ook nog steeds over pekkes en krikkes. Sommige marginale gewoonten krijgde er niemeer uit natuurlijk. |
|
|
| Real |
| iiiiii :-) :-) :-) :-) :-) |
|
|
| Zehra |
ingeschreven voor een fittest op 't werk, gaat wat geven
mag wel jaartje gratis fitnessen op 't werk |
|
|
| FCB_Fanatic |
| deze voormiddag foto's gaan laten maken met mn broer en zus voor mn ouders. Viel uiteindelijk nog wel mee, maar ben toch blij da'k der vanaf ben :p |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
deze voormiddag foto's gaan laten maken met mn broer en zus voor mn ouders. Viel uiteindelijk nog wel mee, maar ben toch blij da'k der vanaf ben :p |
weten ze al niemeer hoe ge deruit ziet mss?;) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Push2005
Over 3 jaar praat Eagle ook nog steeds over pekkes en krikkes. Sommige marginale gewoonten krijgde er niemeer uit natuurlijk. |
pauwels zwegt na toch es, anders gaan der maatregelen moeten worden getroffen of zoiet :s:s |
|
|
|
|