|
De Offtopic Thread #4 (pg. 308)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
haha, rofl :haha:
samson et fred :haha: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Inderdaad.. Dit seizoen dus alvast één stadion extra in eerste klasse waar ze BIER tappen ;) |
Komaan, dit kunnen jullie niet menen:-) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Inderdaad.. Dit seizoen dus alvast één stadion extra in eerste klasse waar ze BIER tappen ;) |
ik tap nog liever het vocht uit ne kattenbak af dan da spul te moeten drinken. |
|
|
| Dj LPG |
Ik ben al enkele dagen op zoek naar een programma om al men vinyl mee in een database te steken. Ik had nu zo'n programma gevonden dat zogezegd automatisch de info uit een database ging opzoeken maar als hij zelfs geen resultate vindt op "dj tiësto" zegt dat denk ik al genoeg...
Nu wou ik eens weten of er iemand onder jullie is die WEL een treffelijk programma heeft... Of zoeken jullie alles manueel op om het zelf in acces ofzo te verwerken?:p |
|
|
| Transfusion |
| Music Label 2007 vindt tiesto. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Music Label 2007 vindt tiesto. |
Lol voor alle duidelijkheid ist ni tiësto da k moet hebben, kwil maar zeggen da het programmatje in kwestie zelfs geen populaire namen terug vindt;) Voor de rest zallek het eens proberen;) |
|
|
| Real |
| Zut alors. 170 euro boete omdat ik (blijkbaar) 78 reed in een zone 50. :( |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
ik tap nog liever het vocht uit ne kattenbak af dan da spul te moeten drinken. |
Er staat dan ook dat er met het verdwijnen van Lierse uit de hoogste klasse, één extra club in EERSTE klasse is die bier tapt.. :p
Snappie? ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Zut alors. 170 euro boete omdat ik (blijkbaar) 78 reed in een zone 50. :( |
Ze hadden je rijbewijs moeten intrekken, verdomme |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Real
Zut alors. 170 euro boete omdat ik (blijkbaar) 78 reed in een zone 50. :( |
Ik 2 weken geleden €50 voor gordel niet aan te doen. :clown: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ze hadden je rijbewijs moeten intrekken, verdomme |
Het is op een grote baan, nét na een zone 70. Sluwe mannen, die jongens van politiezone Geel - Meerhout. :sadgreen: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ze hadden je rijbewijs moeten intrekken, verdomme |
dan vraag ik mij af wat ze met mijn rijbewijs nie moeten doen :p |
|
|
|
|