|
De Offtopic Thread #4 (pg. 125)
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |
| Hehe, kon het ook nie laten, had er nochtans al eens comment op gegeven. |
|
|
| Phortastic |
Komaan mannen, we gaan ne keer een jumpke placeren op die nieuwe bokplaat van den Dark-E,
zet uw klak maar al omhoog in 45 graden en zet uw haar maar van voor in de gel want we gaan er aan beginnen
van wie is dat? :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Na eerst te sterven in een autoongeluk, dan in een vliegtuigongeluk... Ne mens zou het aan zennen tikker krijgen :stongue:
(volgens mij oek fake...) |
Dat denk ik niet, sta ook op zijn site |
|
|
| FCB_Fanatic |
kheb vandaag trouwens de nieuwste Release in de bus gekregen, gratis en voor niksken, zeer leuk natuurlijk :D. Is da eenmalig?
| quote: | Komaan mannen, we gaan ne keer een jumpke placeren op die nieuwe bokplaat van den Dark-E,
zet uw klak maar al omhoog in 45 graden en zet uw haar maar van voor in de gel want we gaan er aan beginnen. |
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Komaan mannen, we gaan ne keer een jumpke placeren op die nieuwe bokplaat van den Dark-E,
zet uw klak maar al omhoog in 45 graden en zet uw haar maar van voor in de gel want we gaan er aan beginnen
van wie is dat? :stongue: :stongue: :stongue: |
ik zou het echt nie weten :toothless |
|
|
| De Geert |
| quote: | en daarmee is ook onmiddellijk het niveau van de jumperkes bevestigd, als het hen niet aanstaat zullen ze der wel ff op beginnen kloppen
| quote: |
luisterd ni naar die "trancekenners" die denken daze alles van goei muziek kenne. ik vind da die melodie juust nix op Strange World trekt! Ik ga die vuile MIKE janet me mijn mate wel eens gaan afslage, zoda zijn fans nimeer teveel gaan zage!
respekt, jump 4 ever!!!!!!!!!! |
|
strijk :haha: |
|
|
| Real |
| Bertn wins the funny prize again. :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat zijn we weer 1337 :haha: |
|
|
| Xilver |
| Allez ze hebben den url van deze thread gepost. Seffes gaan er hier nog meer mensen zonder smaak komen te zitten, woot. |
|
|
| Push2005 |
:stongue:
Goe bezig op da guestbook. Seffens gaan al die Complex-gevallen op het M.I.K.E.-forum gaan zeiken :toothless |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Xilver
Allez ze hebben den url van deze thread gepost. Seffes gaan er hier nog meer mensen zonder smaak komen te zitten, woot. |
The Oh! On Tour :p |
|
|
| MikeVee |
| Och, normaal duurt het toch een paar dagen eer een nieuwe aanmelding is goedgekeurd :) |
|
|
|
|