|
De Offtopic Thread #4 (pg. 144)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
Dees week nog ene horen klagen over die live messenger brol. Da nam op een moment 100MB geheugen in :haha: :haha:
Die brol komt hier ni op, thats for sure |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Config
Live Messenger? |
nee... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by christina
nee... |
Da kan wel eens voorvallen hoor die msn error. Heb dat ook wel eens gehad geloof ik. Al tijd terug though. |
|
|
| christina |
| dan zal ik dit maar zien als hét voorteken om van mijn debiel email adres af te geraken:D |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
nee... |
dan zal et prolly wel vanzelf weer weggaan.. Alleen nog maar probs gehad met Live :/ |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Config
Alleen nog maar probs gehad met Live :/ |
Wat een idee ook om dat te gebruiken. Msn voor kleuters zouden ze het beter noemen. Of ze zouden u een 256 Ram stikje der gratis bij moeten geven... |
|
|
| anke |
ik heb daar geen probleem mee
werkt goed en ziet er mooier uit |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by anke
ik heb daar geen probleem mee
werkt goed en ziet er mooier uit |
Dat gij dat gebruikt en geweldig vindt verwondert me dan ook weinig... |
|
|
| Progrez |
| Ik zit met hetzelfde probleem en ik heb een gewone msn versie, maar kan wel een paar dagen of weken zonder. Msn wordt overschat. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Wat een idee ook om dat te gebruiken. Msn voor kleuters zouden ze het beter noemen. Of ze zouden u een 256 Ram stikje der gratis bij moeten geven... |
kweet nie of er zoveel verschil is met de vorige versie.. had die Live ook direct terug gedeinstalleerd de eerste keer dat ik et zag..
2 maand later nog eens een poging gewaagd, en nu staat ie er nog altijd op.. gewoon dat kleur wat aangepast zodat het wa minder kinderachtig (en vooral niet meer zo wit) overkomt.. is in principe weinig verschil met de laatste versie imo
en pas uw dt-fout eens aan Phor: da kan ni é :p |
|
|
| anke |
msn is zoals sms onmisbaar
voor school,afspraken,laatst roddels,mp3 doorsturen enzow
schoon uitvinding |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Config
en pas uw dt-fout eens aan Phor: da kan ni é :p |
Tzijn er twee :p |
|
|
|
|