|
De Offtopic Thread #4 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Loraine
Die zijn gemaakt van alle import, hoezo ? :o |
NAAR JE NEST!! :whip: :whip: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Loraine
Die zijn gemaakt van alle import, hoezo ? :o |
dat klopt, de nieuwe belgen zijn import. |
|
|
| eieregooie |
| na deze post nog 8 en ik sta op 7777 :D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
na deze post nog 8 en ik sta op 7777 :D |
Dan ga ik nu echt maffen :p
Slukes mannen ! |
|
|
| MikeVee |
Ga ervoor
***staat gereed om het topic te deleten*** |
|
|
| eieregooie |
| dan vrees ik dat ik een suspension moet indienen wegens het verduisteren van informatie ofzoiets :D |
|
|
| MikeVee |
| :stongue: Maak dan maar rap wat screenshotjes als bewijsmateriaal. |
|
|
| eieregooie |
| er is ook nog zoiets als een log :p |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Loraine
Dan ga ik nu echt maffen :p
Slukes mannen ! |
10 minuten later: users Browsing: Loraine
had per ongeluk edit ipv quote gedrukt en kreeg te zien dat ik geen toegang had. dacht al even dat ik echt een ban had :haha: |
|
|
| eieregooie |
| rofl, welnee... ik vraag hooguit om een suspension van die walgelijke avatar van je :p |
|
|
| MikeVee |
| Een tijdelijke nieuwe dan maar, tot ik iets beter weet. :o |
|
|
|
|