|
De Offtopic Thread #4 (pg. 102)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| gaan we het eens over iets anders hebben :/ |
|
|
| domineesje |
hoed af voor dat meisje!!! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by domineesje
^ook maar triestig ze geen sig hebben :(
trekt u stoute schoenen aan, en ze zet ze weer, mijn betaparty sig had ik ook weer gezet, ze hebben er niet meer aangeweest :toothless |
Avatar is ondertsn al een kiek geworden (allé, nen haan :) ). Ik zal eens nadenken over iets esthetisch verantwoord om er terug te zetten.
Nog iets, ik ben e braaf manneke... ik durf geen beslissingen van TA-authoriteiten tegenspreken.
| quote: | | gaan we het eens over iets anders hebben :/ |
Ja! Laten we het over kinderen hebben die door een of andere freek gekidnapped worden. Lacheuh!!! :tongue3
| quote: | | Ge merkt amper dat ze 8 jaar opgesloten gezeten heeft. |
Die lijkt mij enorm sterk, ni voor iemand die na 8 jaar bunker zitten terug vrijheid krijgt. Volgens mij is dat een façade voor eigenlijk iemand die (met rede) gebroken is.
Als het da ni is: éél straf :eyespop: |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Avatar is ondertsn al een kiek geworden (allé, nen haan :) ). |
:nervous:
De ornithofoob in mij krijgt kippevel telkens ik uw avatar zie. Damn birds :mad: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Vishnu
:nervous:
De ornithofoob in mij krijgt kippevel telkens ik uw avatar zie. Damn birds :mad: |
Gelijk hebt ge.
Dees kiek is zot: Sinds de slachting van de vorige omdat ze pikte in de kont van deze en na inplaatsing van een nieuwe kiek, is nu de oude kiek(die in de avatar dus), begonnen met pikken in de kont van de nieuwe. Percies een besmettelijke geestesziekte:whip: :whip: |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Gelijk hebt ge.
Dees kiek is zot: Sinds de slachting van de vorige omdat ze pikte in de kont van deze en na inplaatsing van een nieuwe kiek, is nu de oude kiek(die in de avatar dus), begonnen met pikken in de kont van de nieuwe. Percies een besmettelijke geestesziekte:whip: :whip: |
Ze ziet er ook heel kwaadaardig uit moet ik zeggen. Die "wenkbrauwen" voorspellen niet veel goeds. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Ze ziet er ook heel kwaadaardig uit moet ik zeggen. Die "wenkbrauwen" voorspellen niet veel goeds. |
Dat wordt dan een kwaadaardige vol au vent eh:p
Naja, die blik kan ook te verklare zijn omdat ik het aan het porren was toen ik deze foto nam. Da beest is zelfs zo frank da het in menne vinger pikt als ik het por (en bijhorende smoel trekt) |
|
|
| Push2005 |
Ik heb ook 3 kiekens thuis. Een sussex en 2x mechelse koekoek.
Aanvankelijk wast de bedoeling om die beesten op te eten nadat ze geen eieren meer konden leggen, maar mijn klein broerke heeft daar een 'band' mee gekweekt, en we mogen ze nie doden van hem, lol :D
Iedere keer als ik die vlezige beesten zie rondlopen wil ik er m'n vork in ploffen :(
Kieken is't beste eten dat er is :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik heb ook 3 kiekens thuis. |
Wat meer respect voor u familieleden thuis he verwende snotaap! :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Wat meer respect voor u familieleden thuis he verwende snotaap! :p |
Sorry :sadgreen:
Maar dan zouden het er eig. 5 zijn ;)
Btw, Wilt ge nie es meedoen als Jury van onze contest dit keer, kwestie van niet allemaal uplifting trancefans als jury te hebben :p |
|
|
| ConFig |
| ik ben geen uplifting trancefan :p eerder een allrounder :crazy: |
|
|
|
|