return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 272)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Daarstraks lekker aflap op de zaalvoetbal :D :nervous:

Een tegenstander maakt een fout op mij, en doordat ik half val raak ik hem met mijn rechterbeen. Ik speel desondanks verder, passeer de bal, en net op dat moment schoffelt die kerel mij totaal onverwacht en enorm vuil langs achter onderuit. Puur natrappen, en dan wou die mij nog aanvliegen omdat IK zogezegd mijn voetje had laten hangen, de grapjas. :rolleyes: Toevallig is die gast vorig seizoen ook een paar wedstrijden geschorst geweest omdat hij iets té agressief speelde en af en toe wou uitpakken tegen tegenstanders. Zegt genoeg. Enfin, ne ploegmaat van mij komt daar meteen tussen en duwt die gast opzij, en dan was het hek van de dam. Geen arbiter, dus iedereen lustig duwen en trekken. Het was bijna opgelost, tot onze ploeggenoot met een nogal opvliegend karakter er niks beter op vond dan één van die tegenstanders vol op zijn bakkes te slaan. En het spelletje begon opnieuw natuurlijk :rolleyes:

Enfin, alles is nog zonder gewonden afgelopen, maar doordat mijn ploegmaat alles uit de hand heeft doen lopen is de kans reëel dat we uit de competitie gekickt worden :nervous: Die gast gaan we nu zelf uit onze ploeg zetten, en hopen dat dat samen met onze tot nu toe vlekkeloze reputatie, het overduidijk uitlokken door die tegenstander en het feit dat de andere ploeg zich ook niet onbetuigd liet ons kunnen vrijpleiten. :(

Domper op een fijne match ook, want hoewel we 5-4 achter stonden had ik al 2 assists gegeven en een goal (afgeweken schot) gemaakt, en zat een gelijkspel en nog in op het einde :whip:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Daarstraks lekker aflap op de zaalvoetbal :D :nervous:

Een tegenstander maakt een fout op mij, en doordat ik half val raak ik hem met mijn rechterbeen. Ik speel desondanks verder, passeer de bal, en net op dat moment schoffelt die kerel mij totaal onverwacht en enorm vuil langs achter onderuit. Puur natrappen, en dan wou die mij nog aanvliegen omdat IK zogezegd mijn voetje had laten hangen, de grapjas. :rolleyes: Toevallig is die gast vorig seizoen ook een paar wedstrijden geschorst geweest omdat hij iets té agressief speelde en af en toe wou uitpakken tegen tegenstanders. Zegt genoeg. Enfin, ne ploegmaat van mij komt daar meteen tussen en duwt die gast opzij, en dan was het hek van de dam. Geen arbiter, dus iedereen lustig duwen en trekken. Het was bijna opgelost, tot onze ploeggenoot met een nogal opvliegend karakter er niks beter op vond dan één van die tegenstanders vol op zijn bakkes te slaan. En het spelletje begon opnieuw natuurlijk :rolleyes:

Enfin, alles is nog zonder gewonden afgelopen, maar doordat mijn ploegmaat alles uit de hand heeft doen lopen is de kans reëel dat we uit de competitie gekickt worden :nervous: Die gast gaan we nu zelf uit onze ploeg zetten, en hopen dat dat samen met onze tot nu toe vlekkeloze reputatie, het overduidijk uitlokken door die tegenstander en het feit dat de andere ploeg zich ook niet onbetuigd liet ons kunnen vrijpleiten. :(

Domper op een fijne match ook, want hoewel we 5-4 achter stonden had ik al 2 assists gegeven en een goal (afgeweken schot) gemaakt, en zat een gelijkspel en nog in op het einde :whip:


Ik weet wat het is ... in bepaalde matchen ook al dergelijke toestanden meegemaakt. Der doet zo één ploeg mee bij ons in competitie die het wel eens vuil kan spelen (natrappen e.d.), zelfs met scheids erbij deinzen ze daar nie voor terug. We hebben tegen de ploeg zo eens voor het einde van de eerste helft 5-0 voor gestaan, een match waar ze zich ook niet inhielden. Op een bepaald moment heeft ne speler van ons een reactie op natrappen van de tegenstander, waardoor die heel ploeg derop vliegt. Veel geduw en getrek, en uiteindelijk besliste de scheids om de match stop te zetten ... mss een geluk dat we die scheids kende, want anders was het rapport mogelijk in ons nadeel geweest. Nu wonnen we de wedstrijd met forfaitscore: 3-0. Enigzinds jammer aangezien het al 5-0 stond en we ruimer hadden kunnen winnen.

Diezelfde speler heeft ons al vaker in problemen gebracht trouwens, bij tegenstander en bij scheids. Vorige week nog heeft hij zich ne keer niet kunnen inhouden omdat de scheids een situatie in ons nadeel floot. Het heeft ons geen goed gedaan aangezien de scheids daarna NOG meer in ons nadeel floot. Heeft een viertal keer geen hands gefloten, heeft een aantal onnozele fouten in ons nadeel gefloten EN heeft ne penalty geloten die eigenlijk gewoon vrije trap was :p (resultaat: 4-2 verlies trouwens).
Jasperovitsj
Voor de rest is zaalvoetbal wel plezant hoor :D

Tegen de zomer misschien nog eens proberen een Beta-zaalvoetbalmatchke te organiseren :)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tegen de zomer misschien nog eens proberen een Beta-zaalvoetbalmatchke te organiseren :)


als het mij een beetje uitkomt zie ik dat alvast zitten :)
Config
na een jaar volledig uit roulatie te zijn zal ik jullie daar dan zeker en vast eens laten meegenieten van mijn briljante splijtende passes en goddelijke schijnbewegingen :toothless

Op zo'n momenten heb ik echt terug goesting om te shotten
Bl@ckOut
Zo'n situaties komen mij bekend voor ja, ook al is het bij ons nog niet gebeurd dat iemand ene op z'n bakkes heeft geslagen :D. Maar we hebben ook wel een paar agressieve spelers in de ploeg en in onze reeks zijn er wel een aantal ploegen die behoorlijk hard spelen, dat heeft ook wel al regelmatig tot ambras geleid. De refs bij ons laten nogal veel toe maar bij momenten moeten ze tch serieus op hun strepen staan.

En zeggen dat ge bij zaalvoetbal officieel mekaar zelfs amper moogt raken. Zo ziet ge maar dat dat in de praktijk nergens waar is :D

btw, Jasper 't is te hopen van niet natuurlijk maar als ge uit de competitie wordt gezet, in onze competitie in Willebroek zijn er nog een paar plaatsen voor volgend seizoen :p
Antony
Me de juniors in den basket is da ook zo elk weekend (speel ook nog 1ste ploeg). Altijd veel contact en veel uitdagen. Mijn doel is telkens den agressor uit de ander ploeg uitzoeken, daar dan op verdedigen en hem zo snel mogelijk op zen paard krijgen :p
Worden wel vaker elleboogskes enzo uitgedeeld. Nog nooit een echt gevecht gehad eigelijk, want we zullen nooit den eerste slag toedienen. En den tegestand isser ook nog ni eerst uitgekomen, ma eerlijk gezegd zitk daar wel soms op te wachten om dan 10 tege 10 derop trug te geve :D
Real
0-5 verloren. :wtf:

Bij ons was 't ook ambras, net voor de rust. Veel duw- en trekwerk, en veel overbodige scheldwoorden. Het was nogal een opvliegende tegenstander. Gelukkig zo goed als geen incidenten in de tweede helft.
domineesje
Alcohol en tabak zijn gevaarlijker dan marihuana en ecstacy, zo blijkt uit een Brits onderzoek dat vandaag in het medische tijdschrift The Lancet gepubliceerd wordt. De onderzoekers hopen hiermee een discussie op gang te brengen over de manier waarop maatschappelijk aanvaarde drugs gereguleerd moeten worden.

De onderzoekers wogen drie factoren mee om de schadelijkheid van de drug te bepalen: de schade aan het lichaam van de gebruiker, de mate waarin het middel verslavend is en de impact die het heeft op onze samenleving.

Daarvoor lieten ze twee groepen experts -in verslaving gespecialiseerde psychiaters en wetenschappelijke of medische experts bij politie en justitie- een score toekennen aan twintig verschillende drugs. Na afloop bleek dat beide groepen het met elkaar eens waren, maar dat het resultaat niet gelijk staat met de manier waarop de gevaarlijke middelen zijn geclassificeerd.

Heroïne en cocaïne blijken de grootste boosdoeners. Op de tweede en derde plaats staan slaap- en kalmeermiddelen en methadon. Alcohol neemt een beangstigende vijfde plaats in, gevolgd door tabak op de negende plaats en marihuana op de elfde.

Zo zijn 40 procent van alle aandoeningen die in de ziekenhuizen worden behandeld te wijten aan roken en is de helft van de gevallen op de spoedafdeling toe te schrijven aan een overmatig alcoholgebruik.





wat voor zever is dat nu weer? Stellen ze dit nu vast omdat XTC/weed gebruikers minder gebruiken dan rokers en drinkers??? I don't think so... ze zijn alle vier gelegenheidgebruikers, laten we het ons zo zeggen...
Push2005
Weg met de fles, leve de bollen :p

Synthesia
Nog maar pas in Belgie op't nieuws? Is al beetje oud nieuws dacht ik...verscheen in Engeland al een paar maanden geleden, of toch een gelijkaardige studie, waarin juist hetzelfde bleek, XTC en marijuana schijnen minder gevaarlijk dan alcohol en tabak.

En eigenlijk werd het eens tijd, de gevaren van alcohol en tabak zijn maatschappelijk onderschat imo, en die van ecstasy en marijuana onderschat.

Omdat alcohol zoveel meer maatschappelijk aanvaard wordt komt de ellende die het soms veroorzaakt niet vaak in het nieuws - niks nieuws en niet sensationeel genoeg. Terwijl als er ongeluk gebeurd met "vloeibare xtc" (wat trouwens chemisch niet bestaat) het direct het nieuws haalt...

Ik zal ondertussen nog eens proberen de link terug te vinden van die vorige studie waarin een vergelijking staat van een 15-tal van de meest verkomende drugs (inclusief alcohol en tabak)
domineesje
quote:
Originally posted by Synthesia
Nog maar pas in Belgie op't nieuws? Is al beetje oud nieuws dacht ik...verscheen in Engeland al een paar maanden geleden, of toch een gelijkaardige studie, waarin juist hetzelfde bleek, XTC en marijuana schijnen minder gevaarlijk dan alcohol en tabak.

En eigenlijk werd het eens tijd, de gevaren van alcohol en tabak zijn maatschappelijk onderschat imo, en die van ecstasy en marijuana onderschat.

Omdat alcohol zoveel meer maatschappelijk aanvaard wordt komt de ellende die het soms veroorzaakt niet vaak in het nieuws - niks nieuws en niet sensationeel genoeg. Terwijl als er ongeluk gebeurd met "vloeibare xtc" (wat trouwens chemisch niet bestaat) het direct het nieuws haalt...

Ik zal ondertussen nog eens proberen de link terug te vinden van die vorige studie waarin een vergelijking staat van een 15-tal van de meest verkomende drugs (inclusief alcohol en tabak)



uw reply doet me huiveren :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement