|
De Offtopic Thread #4
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
wOOt ! Opeens draad weg :nervous:
Werd-ie te heet ofzo ? :stongue: |
|
|
| eieregooie |
lol
:toothless |
|
|
| Loraine |
| En dat omdat The_GOdfather erover begon dat de draad toch nie gesloten zou worden... :whip: :whip: |
|
|
| MikeVee |
| Er moest toch een nieuwe komen aangezien de vorige praktisch aan 4000 posts kwam :D |
|
|
| Loraine |
Aight :o
Iig is enig bewijslast verdwenen nuja :D |
|
|
| ConFig |
| mike vee twas juist zo interessant.. nu gaat iedereen et laatste deel gemist ebben :( :whip: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by ConFig
mike vee twas juist zo interessant.. nu gaat iedereen et laatste deel gemist ebben :( :whip: |
he he :thepirate |
|
|
| MikeVee |
| Als dat interessant was, registreer u dan op flair.be/forum of joepi.be/forum :p |
|
|
| ConFig |
sloerie :) en waarom heet ie bis dan en niet #4? :D
oh en et was heel interessant :eyes:
ben gebanned op joepie/flair forum :( |
|
|
| MikeVee |
| speciaal voor u aangepast :D |
|
|
| Loraine |
| Heeftie zojuist aangepast, Wouterke :o |
|
|
|
|